Google oglaševanje

Google oglaševanje – spletna stran na vrhu

Google je globalno uporabljen in tudi v Sloveniji je v primerjavi z iskalnikom Najdi.si močno v ospredju. Raziskave kažejo, da 90 odstotkov ljudi pogleda le prvo stran naravnih rezultatov na iskalniku, zato je izjemnega pomena, da spletno stran postavimo na vrh. Med naravne zadetke ali Google oglase.

Optimizacija strani obsega aktivnosti, s katerimi spletno stran uvrstimo čim višje med naravne zadetke, z Google oglaševanjem pa jih prehitimo in se postavimo med sponzorirane povezave.

Kako deluje Google oglaševanje?
Oglaševanje spletne strani na iskalniku Google izvajamo z Googlovim programom AdWords. To lahko storite sami ali pa Google kampanjo zaupate agenciji ali certificiranem posamezniku.

Google oglaševanje

 Pred vzpostavitvijo kampanje, si je treba odgovoriti na nekatera vprašanja:
-          Katere cilje želim z oglaševanjem doseči?
-          Kdo je ciljna skupina, potencialni obiskovalci?
-          Kateri produkt/storitev želim na spletu ponuditi?
-          Ali so na spletni strani vse potrebne informacije za odločitev za nakup?
-          Na kakšen način bo potekal nakupni proces?

Ko je strategija za oglaševanje začrtana, določite ključne besede, preko katerih lahko ponudbo najdejo potencialni obiskovalci/kupci, ter mamljive oglase, ki bodo prepričali v klik.

Zakaj potrebujemo oglaševanje na Googlu?
Spletna stran ne pomaga nič, če je nihče ne obišče. Potrebujemo ga zato, ker želimo
-          biti takoj na prvi strani v Googlu (z optimizacijo spletne strani traja občutno dlje),
-          povečati število obiskovalcev oz. potencialnih kupcev,
-          izboljšati konverzijo na spletni strani,
-          ker je natančno izmerljivo ...

Prednosti Google oglaševanja
Možnosti oglaševanja so dandanes praktično neomejene, saj se kanali, kjer lahko izpostavimo ponudbo, kar množijo. Toda le Google oglaševanje se lahko pohvali s toliko prednostmi:
-          oglasi so prikazani točno določeni ciljni skupin, torej potencialnim kupcem,
-          hitra in enostavna vzpostavitev oglaševanja,
-          neomejene možnosti oglaševanja – oglaševanje podjetja, storitve, izdelka, blagovne znamke, dogodka ...,
-          relativno cenovno ugodno oglaševanje,
-          nevsiljivo oglaševanje,
-          brezplačno prikazovanje oglasov (plačljivi so kliki, ne prikazi),
-          prilagodljivo oglaševanje (prilagajanje dnevnega, mesečnega budžeta),
-          možnost kontekstualnega oglaševanja,
-          pregled nad statistiko obiskanosti,
-          merljivost oglaševalskih kampanj (doseganje ciljev, merjenje konverzij),
-          možnost sinhronizacije z drugimi Google orodji (Google Analytics) za lažje doseganje oglaševalskih ciljev,
-          pomaga povečati prepoznavnost podjetja/ponudbe/blagovne znamke,
-          pomaga povečati prodajo,
-          ustvarja branding na spletu ...

Google oglaševanje je torej nepogrešljiv element vsake trženjske strategije spletnega marketinga podjetij, ki želijo zasidrati svoje ime na Googlu, prehiteti konkurenco in povečati dobiček.