Spletne strani

Spletne strani – temelj spletnega marketinga

Danes si ne postavljamo več enega vprašanja »Imeti ali ne imeti spletno stran?«, ampak naštevamo cele strani vprašanj o dizajnu, imenih menijskih postavk, obliki pisave, kontaktnih obrazcih ... Izdelavi spletne strani posvetimo vse več časa, saj se zavedamo, da je virtualna tržnica, ki ne pozna počitka.

Namen spletnih strani
Spletna stran je izvrstni način, da predstavimo izdelke, storitve, blagovno znamko, dogodke ali sebe. Besedila, slike, zvok ali videe na spletni strani kot na oglasno desko postavimo na ogled svojim ciljnim uporabnikom. Na voljo so non-stop, tudi ko spimo ali uživamo na dopustu. Cilji strani na spletu so različni: prodaja, informiranje, zbiranje kontaktov, zabava, komunikacija, obdarovanje, branding ...

Izdelava spletnih strani

Spletna stran ali spletna trgovina?
Ko se odločate med dvema ognjema, pozabite na dilemo. Odgovorite si na vprašanje, kaj želite s spletnim mestom doseči in odgovor se bo postregel na pladnju. Želite predstaviti svojo ponudbo in spodbuditi k povpraševanju? Posezite po spletni strani. Je vaš cilj zaključena prodaja? Vzpostavite spletno trgovino. Vas mika malo mešano na žaru? Izberite oboje – spletno stran s povezavo na spletno trgovino.

Nova spletna stran ali prenova strani?
Pogosto se odločamo med novo stranjo ali prenovo strani. Nismo prepričani ali potrebujemo popolnoma novo platformo za stran ali le lepotne popravke. Na tem mestu je potrebno vedeti predvsem, koliko je do sedaj spletna stran naredila za nas. Torej prodala. Posredno ali neposredno. Če statistika strani kaže, da je bounce rate 75 odstoten in če morate za vsako spremembno na strani kontaktirati html mojstra, potem je bolj boljša opcija nova stran. Prenova pa je morda primerna, če ste spremenili celostno grafično podobo, a je stopnja konverzije zadovoljiva.

Kaj zajema izdelava spletnih strani?
Ko se odločite za denimo novo spletno stran, vas čaka kar nekaj dela. Začne se z izborom domene. Običajno posnemamo ime podjetja, a to ni nujno. Če so vam pomembne visoke pozicije na spletni strani, v ime domene vključite relevantno ključno besedo. Morda lahko v ime domene združite ime podjetja in ključno besedo, toda to ni velikokrat možno. Ko ste registrirali ime spletne strani, je čas, da se odločite za ponudnika izdelave spletne strani. Teh je veliko na slovenskem tržišču, a le izkušeni vas bodo pospremili na poti postavljanja ciljev spletne strani, načrtovanja, oblikovanja, vnosa vsebina na stran, izobraževanja o uporabi urejevalnika strani, promocije strani ... In le najboljši vam bodo ponudili kakovostno vzdrževanje spletne strani po objavi.

Objava spletne strani je šele začetek
Ko postanete ponosni lastnik nove ali prenovljene spletne strani, pa se spletni marketing šele začne:

-          Google oglaševanje pomaga povečati število obiskovalcev na vašo stran,
-          optimizacija strani skrbi, da zasedate prva mesta na iskalnikih,
-          družbeni mediji so stičišče za komunikacijo z vašimi fani,
-          e-mail marketing pa uporabljate, da vas ne pozabijo.


Izdelava spletnih strani je znanost v malem. Fleksibilnost spreminjanja besedil in drugih elementov na spletnih straneh ima svoje čare, a umetnost je vedeti, kdaj se ustaviti, ker je besedilo učinkovito in barva gumba ustrezna. In prodaja višja kot prej, ko smo novice na stran objavljali enkrat letno.