Spletni marketing

Kaj je spletni marketing?

Spletni marketing je trženje na spletu. Povedano na kratko. V ozadju se skriva cela spletno-tržno-ekonomska veja znanosti, ki zajema spletne strani/trgovine, oglaševanje na spletu, optimizacijo strani, e-mail marketing, socialna omrežja, bloganje in še kaj. Močno se dotika psihologije potrošnikov, tržne naravnanosti podjetij in čisto ekonomskih konceptov, kot so ponudba, povpraševanje, konkurenčne prednosti, cenovna politika ipd.

Spletni marketing

Trženje na spletu za (podjetja) oz. search engine marketing je umbrella izraz za vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja za učinkovit spletni nastop. Prvi korak je

(1)  učinkovita spletna stran ali trgovina,
kjer podjetje predstavi svoje storitve/izdelke. Ko je poskrbljeno na ustrezno informacijsko arhitekturo, klice k akciji, kontaktne obrazce in drugo, je čas, da vsem povemo za spletno stran. Tu na vrsto pride

(2)  oglaševanje na spletu,
s katerim vabimo potencialne stranke na spletno stran. Sem sodijo iskalniki (poudarek na Googlu), kontekstualno oglaševanje, social media, v zadnjem času pa se govori tudi o vedenjskem oglaševanju. Tretji korak je

(3)  e-mail marketing,
ki pomeni pridobivanje kontaktov obiskovalcev in grajenje odnosa z njimi. Na spletni strani poskrbimo za prijavo na e-novice in lead generatorje, s katerimi povečujemo bazo podatkov. Ne smemo pozabiti na

(4)  socialna omrežja,
ki so izvrsten kanal za interakcijo s kupci, pomlajevanje blagovne znamke, informiranje o ponudbi ali oglaševanje. Mimo nas ne sme

(5)  bloganje,
ki nam koristi za grajenje zunanjih povezav, ustvarjanje strokovne avtoritete in povezovanje z blogosfero. Nad vsemi temi aktivnostmi bdi

(6)  optimizacija strani,
ki skrbi, da se spletna stran uvršča visoko med naravnimi zadetki v iskalnikih. Na tem mestu posrbimo prilagoditev stran za iskalnike z on-site in off-site optimizacijo, izgranjo kakovostnih povezav, vpise v direktorije ...


Spletni marketing torej vsebuje vse od pisanja optimizirane vsebine, objavljanja blogov, trikov za izboljšanje CTR-ja do merjenja konverzij, testiranja gumbov za klice k akciji in pridobivanja kontaktov ...

Kompleksnost je očitna, toda z globinskim razumevanjem, premišljenim načrtovanjem, uspešno integracijo v strategijo (podjetja) in nenehnim učenjem online marketing postane lažji. In učinkovit. Zato nepogrešljiv.



No comments:

Post a Comment